Μέτρα ασφαλείας στο γραφείο

  • elesyth1 

Λάβετε μέτρα για να μειώσετε την εξάπλωση του COVID-19 στο γραφείο σας
Το CDC και ο ΠΟΥ έχουν αναπτύξει οδηγίες για την ελαχιστοποίηση της εξάπλωσης του κοροναϊού. Με βάση την καθοδήγησή τους, η APA συνιστά τη λήψη προφυλάξεων στην πρακτική σας, όπως:

Τακτοποιήστε τα καθίσματα γραφείου στην αίθουσα αναμονής και στις αίθουσες θεραπείας για να αυξήσετε τη φυσική απόσταση.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να αφαιρέσετε τις καρέκλες στην αίθουσα αναμονής, να τις τοποθετήσετε μακριά ή να τοποθετήσετε πινακίδες «μην καθίσετε εδώ».
Εάν είναι εφικτό, ανοίξτε παράθυρα ή λάβετε άλλα μέτρα για να αυξήσετε τον αερισμό.
Φορέστε μάσκα και ζητήστε από τους πελάτες σας να κάνουν το ίδιο. Θα πρέπει να έχετε μερικές στο γραφείο για όσους μπορεί να μην έχουν.
Προγραμματίστε τα ραντεβού σας με διαλλειμα για να ελαχιστοποιήσετε την ύπαρξη πάρα πολλών ατόμων στην αίθουσα αναμονής.
Ζητήστε από τους πελάτες να έρθουν στο γραφείο πέντε λεπτά πριν από την ώρα ραντεβού τους, όχι νωρίτερα.

Να έχετε απολυμαντικά χεριών που περιέχουν τουλάχιστον 60% αλκοόλ στο γραφείο, στην αίθουσα αναμονής.

Βάλτε ανακοινώσεις που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να πλένουν τα χέρια τους και να αποφεύγουν να αγγίζουν το πρόσωπό τους.
Ενημερώστε τους πελάτες και το προσωπικό του γραφείου να μείνουν στο σπίτι εάν έχουν πυρετό, βραχύτητα αναπνοής ή βήχα, ή έχουν εκτεθεί σε κάποιον που εμφανίζει σημάδια COVID-19.
Αποφύγετε το αγκάλιασμα ή τη χειραψία. Εάν χρησιμοποιείτε pos, απολυμάνετε το μετά από κάθε χρήση.

Εάν το προσωπικό σας διαχειρίζεται τις πιστωτικές κάρτες, θα πρέπει να φορά γάντια.
Δημοσιεύστε τις πολιτικές γραφείου σας σχετικά με το COVID-19 και τις προσπάθειες για να διατηρήσετε τους ασθενείς ασφαλείς στον ιστότοπό σας και στο γραφείο σας